Alla inlägg den 8 september 2010

Av Emma - 8 september 2010 20:44

Först ville inte kroppen, krampor både här och där efter Polar. Nu vill inte knoppen. Jag kommer på ursäkt efter ursäkt för att inte träna som vanligt. Men kanske är det så? Jag har haft Polar som det stora målet en så lång tid att det blir en urladdning både fysiskt och psyksikt. Sedan har jag ingen tävling inom snar framtid så kanske motivationen tryter pga det också....


Kroppen börjar som sagt att återhämta sig. I helgen var jag dock väldigt avundsjuk på Markus som fick orientera medan jag åkte inlines istället. Min fot gjorde fortfarande ont i lördags men det gick att åka inlines. I söndags vaknade jag och smärtan var borta! Men jag har avvaktat och imorgon ska jag testa foten för lite löpning igen. Inte vilken löpning som helst, utan orientering. Nu blev jag lite motiverad bara av att skriva ordet orientering :-)

Ovido - Quiz & Flashcards