Alla inlägg den 23 december 2011

Av Emma - 23 december 2011 11:12

I måndags kändes livet riktigt bra. Jag hade energi, kände mig pigg och genomförde mitt
första träningspass! Styrketräning för armar axlar, lite bål +
rörlighetsträning blev det i 25 min. En start iallafall. Dessutom är det ett
träningspass som genomfördes långt innan min planering. Ja, de sista veckorna
på graviditeten var jag ju tvungen att göra ett ”kom igång träningsschema”. Enligt
schemat ska jag börja med styrketräningen 3 veckor efter förlossning och då
bara i 15 min, nu blev det 25 min 1,5 vecka efter förlossningen   


Men den härliga energin försvann under tisdagsnatten. Julia höll mig vaken från kl 19
på kvällen till kl 05 på morgonen. Hur orkar hon? Nästkommande två nätter var
nästan likadana och jag har befunnit mig ett zombieliknande dimma på dagarna.
Men i natt har vi sovit massor! Så nu sprudlar energin på nytt men eftersom jag
tränade styrka igår igen så ska jag vila idag så överskottsenergin får jag göra
av på något annat istället.

Ovido - Quiz & Flashcards