Alla inlägg den 26 december 2011

Av Emma - 26 december 2011 16:45

Idag försökte jag mig på lite backträning. Jag satte på mig träningskläder och gav mig iväg
med barnvagnen och en skrikande Julia (som dock tystande så fort barnvagnen
började rulla). Efter ca 10 min så såg jag en lämplig backe där jag blev kvar i
ca 20 min. Backen tog ca en minut att gå uppför i raskt tempo så jag upprepade
den 10ggr. Jag blev riktigt trött och flåsig av ansträngningen, det säger väl
det mesta om min fysiska status just nu.... Jag har mao en väldigt lång väg
tillbaka att kunna tävla multisport 2012.


Här om dagen blev jag också påmind om andra tävlingsmål 2012. Det kom ett brev från
Lidingöloppet med lite reflexer och då kom jag på att jag faktiskt anmält mig
till Lidingöloppet i september. Det känns långt borta just nu men o andra sidan
har det bara gått 2,5 vecka efter förlossningen så jag borde nog vara i dålig
form fortfarande.


Men min smärta som jag har när jag står/går börjar verkligen bli bättre och bättre så
jag tror att snart kan jag testa crosstrainern och kanske testa att cykla lite.
Vädret ute är ju också som gjort för att träna, sol och plusgrader   

Ovido - Quiz & Flashcards