Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Emma - 16 mars 2010 20:53

Bloggen har blivit lidande, jag har jobbat en massa, både på jobbet plus att arbetet med Ursvik Ultra dragit igång på allvar. I söndags bakade jag t.ex bullar i 6 timmar och har nu hela frysen full. Vill ni smaka på bullarna - anmäl er då till Ursvik Ultra på www.ursvikultra.se.


Måste såklart nämna Vasaloppsspinningen förra helgen. Orken var det inget fel på men jag fick rejält ont i höften efter dryga 1,5 timme cykling. Däremot höll höften förra onsdagen när jag agerade spinningledare för Stockholm Multisport spinningen. Så 90 min, mer än så ska jag inte spinna.


För övrigt försöker jag komma igång på nytt med simningen. 2 pass i veckan är målet och hittills har det blivit 3 pass, 2 st förra veckan och ett pass denna vecka.


Så efter UU ska jag börja skriva lite mer frekvent igen, lovar!


Ovido - Quiz & Flashcards