Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emma - 11 juni 2009 20:55

Sitter i soffan och försöker samla kraft till att packa inför helgen tävling http://www.hestraadventure.se/


Jag tycker alltid att det är så himla tråkigt att packa, fastän det går rätt snabbt när man väl sätter  igång.


Veckan har annars mest handlat om jobb, jobb och åter jobb. Även om jag inte jobbat över varje dag så har varje dag varit stressig och sånt blir jag alltid trött av. Inte heller har jag en lång semester att se fram emot, ska endast ha 2 veckor och de ligger inte ens i följd.


Uppladdningen inför Hestra har mao inte varit optimal men lite lagom träning har jag hunnit med; en kort löprunda, paddling, cykling t.o.r jobbet och senast ett simpass nu i morse. Vi simmade på Huvudstabadet i en utomhus bassäng och det var ganska härligt att få lite frisk luft även om själva vattnet luktade klor som vanligt :-)


Håll tummarna för att min kropp ska fungera bättre i helgen än på Kolmården!!!

Ovido - Quiz & Flashcards