Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Emma - 16 juni 2010 18:48

På lördag är det dags för STAR, http://star.stockholmmultisport.se/ och idag körde jag mina sista träningspass inför tävlingen. Vila 2 dagar innan tävling har verkligen blivit en regel för mig. Någon gång har jag vilat ännu fler dagar men då har inte kroppen alls fattat att den ska anstränga sig på tävlingen så 2 dagar har känts lagom.


"I fall om att" så paddlade jag kajak i morse med skor på. Tänk om det blir start i solo-klassen då måste jag iaf ha provat kajaken med skor på. Det var dessutom andra passet i kajaken sedan vi fått släproder monterat. Första passet körde jag i min kajak och började faktist tillslut gråta - det fungerad inte alls. När jag kom tillbaka till bryggan var rodret helt snett så jag måste ha kommit åt det vi iläggningen eller liknande. Idag satte jag mig i Markus kajak och där var rodret inte snett men att säga att det kändes bra skulle vara helt fel. Jag kan inte styra mig rakt! Vet inte varför men det känns jättesvårt att styra med släprodret, ska det vara så? Att paddla kajak har plötsligt blivit tråkigt :-(

Ovido - Quiz & Flashcards