Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Emma - 23 juni 2010 21:17

…mot mörkare tider. Jag kan inte förstå att vi redan har passerat den ljusaste dagen, i mitt huvud har ju inte ens sommaren startat ännu!


Men igår fick vi till rejält med sommarkänsla. Först jobb såklart men därefter kom Helena och Micke hem till oss och vi tog en MTB-tur innan vi avslutade kvällen med grillning. Helena/Micke hade önskat en MTB med teknisk cykling också hade de tagit ut mig till guide, hur tänkte de då? Men jag fick godkänt och t.o.m jag tyckte det var kul att cykla trots att vi bl.a passerade Löttningekullen 2 gånger.


Imorse gick träningen desto sämre. Markus som skulle tidigt till jobbet släppte av mig och cykeln vid Norrviken där jag mötte upp Micke för lite paddling. Paddlingen gick bra men sedan när jag skulle cykla vidare till jobbet kom jag på att cykelskorna och hjälmen låg kvar i bilen. Suck!! Cykling i platta vanliga skor på SPD-pedaler och utan hjälm är inget jag ville ägna mig åt så det fick bli pendeltåget till jobbet. Jag hatar att missa planerad träning men mest sur är jag nog på att missa cykling i solsken! Det är så sällan vädret är så här underbart och då vill jag inte ägna resan till jobbet på Pendeltåg/T-banan. Bättre lycka nästa gång.


När ska jag se ut att vara äldre än 20 år? Idag var det dags igen - visa leg på systemet....


Ovido - Quiz & Flashcards