Alla inlägg den 8 december 2009

Av Emma - 8 december 2009 19:06

Tror att jag kan våga skriva att förkylingen börjar släppa nu, men det trodde jag oandra sidan i söndags också. Igår kände jag mig återigen lite hängig och täppt så det blev ingen simning för mig :-( Imorse var vilopulsen normal igen så jag tänkte börja träna lugn träning nu. Först när alla förkylningsymptom är borta tänkte jag köra på lite hårdare igen.
 
Imorgon är det dags för Mila Stockholm By Night. Jag har ändrat klass från Pöbeln (ca 6km) till Pöbelina (ca 4km), det känns som ett smart val när jag fortfarande är lite förkyld.
 
I övrigt så följer jag med spänning hur det går för Kristin i Abu Dhabi. http://www.multisport.se/ rapporterar en hel del och det verkar som om Kristin har en jobbig tävling. Det sista jag läst är att hon fått klartecken att fortsätta av läkarna trots "blodförgiftning i stårtån på grund av svåra blåsor". Jag är inte ett dugg avundsjuk men däremot djupt imonerad, heja Kristin!

Ovido - Quiz & Flashcards