Alla inlägg den 14 december 2009

Av Emma - 14 december 2009 22:04

Som en extra julklapp innan jul så visar det sig att Täby OK ska ha spinning 10 måndagar under vintern. Helt perfekt för mig och Markus! Idag var första gången och det var ett riktigt bra pass, lite för mkt tunga växlar för mitt tycke men jobbigt var det! Allt för tunga växlar känns så onödigt, inget man någonsin använder när man cyklar ute och inte bra för knäna, jag kände t.o.m min hälsena lite efteråt.  Vi värmde upp med lite simning innan så att vi inte missar vår planerade måndagssimning :-)


Förra veckan blev annars som alla de andra – inte speciellt hård men det fanns inte så mycket att välja på när jag inte var helt frisk.

Måndag: vila

Tisdag: 45 min styrka

Onsdag: Natt-OL 35min

Torsdag: Löpning + Backträning, 63 min

Fredag: Cykling 2,5 h

Lördag: vila

Söndag: OL + distanslöpning i obanad terräng 102 min

Totalt: ca 6,5 timmar

Ovido - Quiz & Flashcards