Alla inlägg den 11 december 2009

Av Emma - 11 december 2009 22:04

Sjuk förra helgen, snorig och hes under veckan men ändå pigg. Så jag började träna i tisdags och både onsdagens orientering och torsdagens backpass på Hagatoppen kändes bra trots förkylningen. Idag var jag ledig från jobbet och tack vare sällskap av Robban så blev det en 2,5 timmes cykeltur i sol och lite minusgrader. På slutet av rundan gick jag slut på energi och blev jättetrött, kanske inte så konstigt då det var länge sedan jag cyklade ett långpass. Men nu har hela dagen gått och jag har liksom inte återhämtat mig. Jag känner mig nästan sjuk igen, dvs hängig och trött, jag som bara ville få ett långt pass....


Så nu blir det inget långpass löpning imorgon som jag först planerat, utan jag tänker ägna många slappa timmar framför TVn istället. Jag menar det kan knappt bli bättre; skidskytte jaktstart (2 svenskor som går ut först), 10 resp 15km fristil längdåkning för damer och herrar och lite storslalom från Åre. Om jag mår bättre kanske jag tillåter mig att göra några styrkeövningar framför TVn :-)

Ovido - Quiz & Flashcards