Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Emma - 13 mars 2009 22:56

Fördig packad tror jag att jag är. Lite småsaker kvar som tankborste, hårborste och den viktiga astmasprejen (som jag ska ta av i morgonbitti också). Sist jag vägde väskan vägde den 18,5 kg, maxvikt är 20kg och jag har haft i lite mer saker.... Även en stor resväska blir väldigt fort full när man ska ha med 3 par skor (2 för löpning, 1 par för cykling), cykelhjälm, volleyboll (som vi inte hittar pump till = den är rätt stor) och en massa träningskläder. Mallorca i Mars är mer vår än sommar vilket innebär att man ändock måste ha med sig en mix med kläder för olika temperaturer.


Det ska bli skönt att komma iväg men tyvärr är jag inte helt frisk. Snorig och hostig fortfarande. Så det kommer inte bli någon hårdträning :-( Jag får ta det lungt och njuta av naturen samt tvinga de andra till många fika/lunch pauser så att jag orkar med. Löpning kanske jag väntar några ytterligare dagar med. Denna förkylning har verkligen satt sig långt ned i bröstet och jag hostar så fort jag blir lite flåsig (t.ex en trappa) eller då jag är ute i kylan. Min förhoppning är att det ska kännas bättre för lungorna i värmen :-)


Internet finns på hotellet, såvida det inte är svindyrt kommer ni höra mer från mig nästa vecka!!

Ovido - Quiz & Flashcards