Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Emma - 28 maj 2009 20:42

Många multisportare har denna vecka tagit det lungt, andra pga långtävlingen förra helgen medan jag själv inte har något att skylla på. Slöhet kanske men på något vis kändes det bara som om jag behövde en riktigt lugn vecka. Jag har nyligen fått löparknä, efter helgen hade jag ont i en handled och rent allmänt har jag varit slö och omotiverad. Veckorna innan denna har jag tränat på bra och hade i måndags ett nytt personligt rekord i antal tränade minuter på funbeat. Att jag är omotiverad kan nog hänga ihop med att jag inte kan springa :-( Eller visst kan jag springa men jag får ont....


Så vad fyller man dagarna med när man inte tränar? I tisdags hamnade jag framför TVn i hela tre timmar, inte helt fel men jag blir bara ännu slöare istället för utvilad. Igår tränade jag tack och lov lite och idag hinner jag bara med en timme TV :-) TV = ett vanligt liv?


På lördag är det dags för multisport igen: http://www.kolmardenadventures.com/kar/

Det kommer bli hur tufft som helst med topp 2 från SARA, topp 3 från Trollhättan och flera andra mycket vassa lag. Hur formen är har jag ingen aning om så hamnar vi på pallen är jag supernöjd. Det allra bästa vore dock om jag kan komma i mål utan smärta i knät och utan smärta dagen efter!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards