Alla inlägg under juni 2010

Av Emma - 2 juni 2010 21:19

13 rätt på stryktipset – det kanske man bara får uppleva en gång i sitt liv. Självklart upplevde jag det samtidigt som 1759 st andra och när utdelningen var knappa 800kr, det delar vi också på ca 10 personer. Så tyvärr blev jag inte rik, det hade ju varit trevligt att kunna shoppa loss på lite nya grejer...


Igår kom jag hem från Italien-resan och idag är det första dagen jag kunnat gå normalt. Mina vader har varit totalt förstörda efter tävlingen, jag har verkligen stapplat omkring och inte kunnat gå nerför trappor. Lite pinsamt var det helt klart! Idag har jag en varsin klump kvar i vaderna men jag hoppas de försvinner. Enligt planen så ska jag springa tävling 10km nästa onsdag och jag vill verkligen kunna springa en gång innan dess. Men jag tror på att vila vaderna från löpning tills de känns ok igen.


Träning idag: Backintervaller på MTBn i Väsjöbacken. Jobbigt men jag latade mig också lite och körde inte på för fullt. Men det funkade med vaderna och det var huvudsaken idag!

Ovido - Quiz & Flashcards