Alla inlägg den 22 april 2010

Av Emma - 22 april 2010 20:06

Idag när jag besökte naprapaten så slapp jag den vanliga "tortyren" som hon brukar utföra. Istället började hon direkt med att låta mig göra några övningar för att se hur min rörlighet ser ut i höft och vrist. Och testade visade väldigt tydligt att min rörlighet på höger sidan är katastrof. Om jag gör ett utfallssteg eller ett knäböj så kompenserar jag på en gång med att böja höger knä inåt, det går inte att ha det rakt. Så nu har jag rörlighetsövningar med mig hem, hoppas de hjälper!


Annars ska jag inte klaga allt för mycket, för tillfället kan jag ju springa utan att få ont. Jag sitter t.o.m i skrivande stund och funderar på om jag ska springa ett pass på hemvägen från jobbet imorgon. Det innebär att det blir 4 löppass denna vecka vilket är lite mycket för mig. Alternativet är cykeln till jobbet men med snöblandat regn på morgonen blir jag ju inte så sugen. Då känns en löpning på hemvägen i förhoppningsvis uppehållsväder mycket mer lockande!

Ovido - Quiz & Flashcards