Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Emma - 29 maj 2010 21:30

Denna dag blev inte alls en rolig dag då vi äntligen debuterade i lång klass. Markus fick ont i sitt löparknä och vi bröt efter ca 3 timmars tävlande   Då vi bröt kände vi oss båda fortfarande pigga vilket gjorde det ännu mer irriterande. Däremot hade vi redan en stor miss i tävlingen, vi hade tappat vårt 1a förband = obligatorisk utrustning så vi fick ett ”stop and go” straff på 10 minuter direkt efter paddlingen. Efter straffet låg vi sist men jag tror vi redan hade sprungit upp oss 2 platser när vi bröt.


Imorgon åker jag till Italien med jobbet fram till tisdag. Jag hade tänkt att det skulle bli perfekt vila efter tävlingen på 6-8timmar. Nu har jag istället panik över att behöva vila 3 dagar! Men för att dämpa ångesten lite ska vi pressa in en kajakpaddling innan flyget går  

Oandra sidan har mina vader krampat ihop sig så de kommer tycka det är skönt att vila.

Ovido - Quiz & Flashcards