Alla inlägg den 5 december 2008

Av Emma - 5 december 2008 22:46

Nu är min semesterdag snart slut och jag undrar vad hände med hela långa dagen? Det känns som om jag är expert på att låta dagen gå utan att hinna med allt för mycket. Det var dock väldigt skönt att för en gångs skull höra Markus väckarklocka ringa först och då få stanna kvar i sängen:-) Julklappshandligen blev såklart inte helt avklarad men jag kom åtminstonne en bit på vägen. Efter kl 12 blev det så mycket folk i affärerna + att jag var vrålhungrig så då fick jag avsluta shoppandet.


Träningen blev också den väldigt slapp idag. Löpning var det jag var sugen på mentvå dagar på raken med mina hälsenor är inte att rekommendera. Visserligen kändes de inte värre efter gårdagen men ändå. Istället värmde jag upp med cykling på trainern för att sedan göra lite styrketräning på pilatesbollen. Men det visade sig att det finns många övningar som antignen innebär att knät ska vara i golvet eller att armar/axlar får arbeta. Så det blev inte så många övningar men med tanke på att jag aldrig styrketränar så var det lilla bättre än inget. Får se hur jag klarar mig nästa vecka..


Imorgon väntar löpning ute i skogen igen, troligen lite OL+ testning av reflexbanan som jag missade i tisdags.

Ovido - Quiz & Flashcards