Alla inlägg den 29 december 2008

Av Emma - 29 december 2008 20:02

Jag var beredd på det värsta och blev riktigt förvånad när jag tittade på klockan efter Ingrids jungelvrål imorse, 7:58, mycket senare än förväntat :-)


Igår kom vi fram till Grövelsjön först kl 18 och jag blev aldrig sugen på en kvällstur skidåkning utan vilade helt och hållet. Idag däremot har det blivit 2 skidpass och ett kortare löppass till affären. Skidåkningen har känts sådär, vi har ca 13 minusgrader och spåren var riktigt kärva, dvs man gled inte så bra. Nu är jag rejält trött i mina axlar och rygg men o andra sidan är det dessa partier jag verkligen behöver träna upp så det är bara bra. Däremot känner jag att min kropp inte kommer att klara av knappa 3 mils skidåkning varje dag så imorgon blir det bara ett pass. Hälsenorna är än så länge bra men höger hälsena känns lite stel så jag hoppas att den håller hela veckan. Det var riktigt skönt att åka skidor utan att det hugger i den som det gjorde sist när snön kommit i Stockholm!


Just nu nattas de två sista barnen så det börjar bli riktigt tyst och lungt i stugan :-)

Ovido - Quiz & Flashcards