Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Emma - 14 januari 2010 21:23

....är himla jobbigt fick jag erfara idag. Eller så satte sig helt enkelt gårdagens spinning i mina ben. Idag var det dags för Natt-OL i Hagaparken med Täby OK. På väg till jobbet kommer jag på att jag inte har med mig någon pannlampa, hade varken tänkt på den igår kväll eller imorse hemma. Hur tänkte jag då kan man undra? Nu löste sig det hela genom att Hanna lånade ut en pannlampa till mig men visst hade det blivit lättare att åka raka vägen till träningen. Hur som helst, tack Hanna!


Orienteringen gick som sagt rätt tungt men det var roligt som vanligt. På ett vis ångrar jag valet av den korta banan men på ett vis var det tur eftersom jag fick skjuss hem av några som skulle förbi Gribbylund. Hade jag tagit långa banan hade jag missat skjussen och fått en kombinerad "jogg/bussresa/frysa när jag väntar på buss"-resa hem.


Imorgon ska simma innan jobbet = uppstigning ca 05:30 = nu ska jag sova :-)

Ovido - Quiz & Flashcards