Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Emma - 27 juli 2009 20:38

Efter noll minuters träning i helgen så var det äntligen dags för lite träning igen. Äntligen var så det kändes innan passet iaf....


Paddling i Citius 51, sist kändes det ju super. Nu vet jag inte vad som hände men den kändes jätte trög och jag jätte svag, ingen rolig upplevelse alls. Visst kändes det lite bättre när jag fick sällskap men jag är iaf inte sugen på att köpa en Citius 51 längre. Typiskt för jag såg en begagnad till salu idag :-)


Efter sista Oringen-etappen fångades jag och Markus åter på bild,

http://www.multisport.se/nyheter/nyhet.php?id=773

Vet inte hur det gick till men visst ser det ut som om jag har en dubbelhaka?


I övrigt så måste jag erkänna att det tyvärr inte var så många deltagare i korta mixklassen som vi vann (7 lag som fullföljde tror jag). Men de tre topplagen; vi, Micke+Helena, Jossan+Nils, kan helt klart tillhöra topplagen i Svenska Cupen också så det kändes bra iaf. Däremot får vi storstryk om vi jämför oss med topplagen i långa klassen. Sista dagen gjorde jag en jämförelse mot Polarpuls från paddlingen och in i mål där vi hade samma bana. Jag och Markus fick stryk med 16 min - det säger det mesta :-)

Ovido - Quiz & Flashcards