Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Emma - 15 augusti 2009 09:56

Igår tittade jag på ett inslag på sportnytt om orienteraren Helena Jansson (Oringen vinnare) och hon undrade vad folk som inte tränar 2 ggr per dag gör med sin tid. Jag håller med, vad hittar man på när man ska vara i stillhet hela dagen?


I helgen blir iaf Friidrotts VM min räddning. Jag har inga medaljförhoppningar för sveriges del men det ska bli kul iaf. T.ex 7-kamp brukar vara riktigt kul att följa även om inte Carolina Klyft är med.


Ang. nästa helg och Kristinehamn-tävlingen så har jag inte så stora förhoppningar om att delta längre men jag tar sista beslutet på måndag. För att bestämma mig för att tävla måste det kännas riktigt bra på måndag! Träningsfri som jag är passade jag på att dricka vin och äta popcorn framför TVn igår, är det det som man pysslar med när man är träningsfri?

Ovido - Quiz & Flashcards