Alla inlägg den 2 september 2009

Av Emma - 2 september 2009 21:59

Precis som jag trodde är jag givetsvis inte sjuk (inte ännu iaf). Kroppen fungerade helt ok under mossintervallerna med Täby OK igår men jag är nästan långsammast!! Jag hängde på en annan tjej de första 7 intervallerna sedan blev jag tvungen att minska tempot för att överleva. 14 stycken 90/30 intervaller (90 sek springa, 30 sek ståvila) var det tänkt att vi skulle köra men jag liksom många andra gav upp efter 12 stycken. Tack och lov cyklade jag dit så jag slapp springa tillbaka, mina ben hade redan gjort sitt i mossen :-)


Idag ringde jag husläkaren och fixade lite mer astmasprej, min är nämligen slut och den lär jag behöva på lördag! Dagen innehöll också de sista passen inför STAR, cykling till och från jobbet och paddling i Norrviken. En kombination av lathet, regn och rädsla att benen blir trötta inför STAR gjorde att jag liftade med Markus till hans jobb och reducerade min cykelsträcka på morgonen med 12 km. Från Norrviken fick jag sedan skjuts av Micke och Helena så där sparade jag in ytterligare 14 km :-) Imorgon blir det troligen en lite längre dag på jobbet så det passar perfekt att det är vila inför STAR.


Så nu alla bloggläsare (ni är ju iaf några som följer bloggen), nu har ni två dagar på er att rösta på frågan här brevid. Hur tror ni det går för mig och Anders på STAR?

Ovido - Quiz & Flashcards