Alla inlägg den 18 september 2009

Av Emma - 18 september 2009 21:37

När jag pluggade umgicks jag ett tag med en tjej som var många år äldre än mig. Hon var 29år men såg betydligt yngre ut, hon fick ofta visa leg på systemet och när de såg hennes ålder hände det ofta att de skämtade om det. Idag fick jag visa leg på systemet - igen! Det är inte första gången och jag är över 30.... Men jag ska väl ta det som en komplimang Glad


Idag blev det vila, igen. Plan 1 var kajakpaddling på Norrviken på väg hem från jobbet. Markus behövde dock åka till Täby och hämta ut ett nytt hjulpar innan kl 18 så plan nr 2 blev Acronpaddling på Rönningesjön här hemma. Men givetsvis blev vi för slöa och tränade inte alls. Känner mig faktiskt lite hängig men jag hoppas det är inbillning alternativt fredags trötthet!


Imorgon är det OL, tjejträning (MTB) och tjejmiddag på schemat, på söndag åter OL (D21) och MTB. Förhoppningsvis blir det även paddling en av dagarna. Imorgon startar jag en kort Öppen bana så hoppas jag att knät inte är ömt på söndag. Hittills är det dagen efter jag har fått ont i knät. Jag ser mao fram emot en riktig toppenhelg med förhoppningsvis många träningstimmar.


Systembolagsbesöket - jag var tvungen att åtminstonne handla en halv vinare till tjejmiddagen.

Ovido - Quiz & Flashcards