Alla inlägg den 4 september 2009

Av Emma - 4 september 2009 18:39

Inför årets STAR var tanken att det skulle bildas en stor stab som skulle hjälpas åt med hela arrangemanget så att ingen ensam skulle dra ett allt för stort lass. Markus tyckte det lät bra och gick med i banläggargruppen. Denna grupp skulle ta hand om banläggningen av STAR. Nu i efterhand blev banläggningen allt från själva banan, registreringen, TC-ansvar, sportident ansvar och ansvar för sekriteriatet. Självfallet har jag träffat Markus de senaste veckorna men han har gått och lagt sig sent alt. mitt i natten och jobbat med STAR nästan all tid utöver jobbet. Knappt tränat har han gjort heller. Hoppas verkligen att han kan tänka sig att hjälpa till nästa gång också.....


Är jag laddad för morgondagen? Både och. Det känns som om jag måste få vakna i morgonbitti först utan halsont innan jag är säker. Sista 2 dygnen har jag hört många favoritfall i elitbanorna pga sjukdomar. Tråkigt!


5 personer har röstat på frågan om hur det går för oss på STAR, kom igen nu, tror ni verkligen ingenting. Det går fort att klicka i sitt val. Hittills är ju resultatet bra 60% tror på vinst :-) En av dem är Markus "man måste tänka positivt säger han". Hoppas har gör det nästa gång han tävlar med mig för jag kommer ihåg vad han sa innan start dag 2 på Oringen "oj vi kommer inte ha en chans att vinna idag, det vet du väl?". Kul start när jag var jättetaggad! Nu vann vi iofs ändå :-)

Ovido - Quiz & Flashcards