Alla inlägg den 3 september 2009

Av Emma - 3 september 2009 18:29

Kolla in oddsen till helgen på

http://www.nordicbet.com/selection?cmd=choose&category_id=6680. Enligt oddsen så vinner Petra och Olof, jag och Anders blir tvåa och de två lag som jag tror mest på utöver oss har hela 50 gånger pengarna!!!! Hör av er om ni vill satsa en slant :-)


Själv känns det lite konstigt att satsa pengar på något lag som jag kanske kommer att hamna i spurtduell emot. Även om ingen av dessa två lag kommer att vinna så är ändå chansen betydligt större än 50 gånger pengarna, jag skulle satsa stort om jag vore er!


Kolla in mitt inlägg för ett år sedan till höger. Tänk att det var ett helt år sedan jag kunde ha dött, det är verkligen så det känns när jag tänker tillbaka på känslan då jag inser att jag ska krocka med trädet. Otäckt och änglavakt!

Ovido - Quiz & Flashcards