Alla inlägg den 17 september 2009

Av Emma - 17 september 2009 20:36

Efter förra veckans känningar av löparknä så tar jag naturligtvis det lugnt med löpningen. En orientering i söndags är det enda jag sprungit sedan förra tisdagen. Istället har det blivit en hel del cykling. 2 långcyklingar i helgen och sedan 2 längre cykelpass igår och idag.


Igår besökte jag Nickspåret (första gången sedan akutbesöket) kl 7 på morgonen, vilket betyder cykelstart kl 6.15 hemifrån. Som tur är finns det andra morgonpigga i Stockholm och jag fick sällskap av Kristin. Det blev ingen katastrofcykling men visst var jag lite fegare än vanligt. Nästa gång kanske?


Idag blev det cykling till Fiskartorpet där Hanna skulle använda mig som försökskanin inför nästa veckas gemensamma SMS-träning där hon ska ge tekniktips till nybörjare. Hoppas att det kommer en del för Hanna ger bra tips! Tyvärr fick jag totalt psykbryt ett tag på MTB-slingan Rynkar på näsan På hemvägen kändes mina ben superstarka, nästan Mallorca känsla (jag hade EN superdag på Mallis) men jag misstänker att jag hade medvind utan att veta om det Glad


Just det, igår var det SMS-träning på kvällen där vi skulle få teknikträning i kajakpaddling. Det var ett superbra paddeltillfälle och jag fick en hel del tekniktips. Ena tipset var rotera mer med höft och överkropp, vet inte hur jag ska våga göra det i TTn då kanske jag får bada….

Ovido - Quiz & Flashcards