Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Emma - 11 oktober 2008 15:28

Imorse trampade jag och Markus iväg till 25-manna, jag skulle springa 3:e sträckan i SIKs 2:a lag och Markus den sista sträckan. Markus har fortfarande inte kommit tillbaka.....


Det kändes att det var ett tag sedan jag cyklade, det var verkligen tungt och flåset var inte att leka med. Däremot kändes löpningen väldigt bra idag :-) Jag var orolig för att springa bort mig men det gick helt ok i skogen. Många områden var förbjudna områden och dessa avspärrningar hade man verkligen hjälp av. En liten miss på slutet men jag kom ändå in på knappa 10 min/km vilket är godkänt för mig. Hälsenorna gjorde inte heller ont, lite stela nu efteråt men ingen smärta :-)


Det är otroligt hur mycket folk det är på 25-manna, tält och folk överallt, TC är stort! Imorgon ska vi köra tjejträning med klubben (OL+MTB) där vi utgår från 25mannakorten och jag funderar fortfarande på var vi ska träffas för att hitta varandra. Inte så lätt att klura ut.....


Tack SIK för att jag fick vara med idag, det var verkligen roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards