Alla inlägg den 14 november 2008

Av Emma - 14 november 2008 20:33

Vila igår och vila idag - riktigt skönt!!! Ofta blir det oplanerade vilodagar för mig och då kan jag aldrig njuta av vilan. Har försökt att dricka och äta lite mer än vanligt de sista två dagarna men jag tror ändå att det viktigaste imorgon blir att kontinuerligt fylla på med energi. Som energi jag med mig sportdryck, snickers, bananer och självfallet Gainomax. Jag har alltid svårt att äta på tävlingar men att dricka t.ex blåbärssoppa eller Gainomax har aldrig varit ett problem.


Imorgon gäller allstå 6 timmars fot-OL där man i valfri ordning ska ta så många kontroller som möjligt. De svåra kontrollerna/de längst bort ger mest poäng och det lag med flest poäng vinner. Kommer man i mål för sent så får man massor med minuspoäng så 6 timmar är verkligen maxtiden! Jag har aldrig testat Rogaine förrut så jag har ingen aning om vad som väntar mig. Inte heller har jag och Kajsa någon stor plan inför morgondagen utan vi ska ha det kul och givetsvis göra vårt bästa men vi har ingen aning om vad våra kroppar tycker om 6 timmars OL, det visar sig imorgon. Håll tummarna!


Vi får verkligen hoppas att tävlingen börjar bättre än vad den gjorde i min dröm inatt. Då kom vi för sent till tävlingen (gemensam promenad till start) så vi hittade inte ens till startpunkten, hade inte studerat kartorna, glömde ta med oss vatten och jag glömde sport-ident pinnen hemma. Som tur var vaknade jag innan jag hann drömma ännu mer elände om tävlingen

:-)

Ovido - Quiz & Flashcards