Alla inlägg den 30 november 2008

Av Emma - 30 november 2008 19:45

Det blev tillslut helvila idag trots att planering nr 1 som innehöll en lång cykeltur och plan nr 2 som innehöll cykling på trainern och styrketräning. Men jag känner mig fortfarande så himla hängig att jag inte alls vill träna. Förstår inte vad det är med mig men jag hoppas att det släpper snart! Morgonens temperatur var iallafall nere på normal morgontemp igen.....


Om man annars bortser från min dåliga träning i helgen har den varit riktigt bra. Adventsfika borta hos kompis i fredags, middagsgäster igår och adventsmiddag hos mamma och pappa ikväll. Senare kvällar än vad jag är van vid har det blivit men inte så pass sena att de kan orsaka denna trötthet och hängighet jag känner. Kanske är det höstmörkret eller så tränar jag för lite helt enkelt :-)


Imorgon blir det troligen simning igen, det betyder tredje passet simning på raken. Men på tisdag ska jag äntligen få springa! Kanske kan tanken på löpning pigga upp mig lite, jag hoppas på det. Eftersom som sprungit så lite senaste tiden (endast ett löppass förra fredagen sedan Rogainen) så mår mina stackars tånaglar betydligt bättre igen. Jag ska dessuotm låta tånaglarna springa i ett par nya skor som jag inköpte i fredags. Förhoppningsvis ska tånaglarna i framtiden slippa få kommentarer som "oj, så där ser väl ung. tånaglar på lik ut?" Min hälsena känns också bättre så jag har stora förhoppningar på att kunna fortsätta kontinuerligt med löpningen igen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards