Alla inlägg den 15 september 2008

Av Emma - 15 september 2008 20:46

Idag gjorde knät lite ondare igen trots att jag inte stördes så mycket av det på gårdagens jogg :-( Men jag tror inte det är någon fara så planen att delta på klubben löpskolningspass imorgon kvarstår. Att träningen dessutom är belägen 100m från mitt jobb gör ju livet helt klart lite enklare :-)


Idag hade jag tänkt att åka med Markus till simhallen men när handled och axel gjorde ont efter att ha tömt diskmaskinen så insåg jag att det var lönlöst. Ösla en massa tid på att åka dit och sedan bara plaska runt lite hade jag ingen lust med. Sedan måste jag erkänna att vetskapen om att jag måste raka benen innan jag beger mig till simhallen gjorde motståndet ännu starkare :-)  Nu blir det raka benen i lugn och ro istället inför onsdagen då jag ska till simhall och testa lite vattenlöpning. Jag har testat vattenlöpning en gång förrut men fick inte alls till det, denna gång ska jag få hjälp och tips och trevligt sällskap så det lär gå lite enklare då!


Så istället för simhallen har jag försökt få till våra panelgardiner och det var enklare sagt än gjort. Skruvarna som ska användas med sexkantsnyckel är typ 4 mm långa så det är ett riktigt pillergöra. De som känner mig anar nog att jag ångrar simhallsbeslutet.....

Ovido - Quiz & Flashcards