Alla inlägg den 27 september 2008

Av Emma - 27 september 2008 22:16

Jag tycker det är så svårt att avgöra om jag bör träna eller inte! I tordags avstod jag en löping hem pga halsont och hängighet. Gårdagen på jobbet var inte bättre, jag kände mig riktigt hängig. Idag däremot har jag känt mig piggare men mer snuvig. Kanske tränar jag lite imorgon kanske inte....


Markus ska köra för-SM med många andra från klubben. Jag hade tänkt att starta OL-stäckorna och sedan vara funktionär men nu ska jag vara barnvakt istället. Känner jag mig sugen och frisk orienterar jag nog en sväng efter att paret jag passar barn åt har gått i mål. Känner jag mig fortsatt hänging blir det ev. lite cykling istället. Ja, jag kan ju ta med cykeln kom jag precis på! Handledsskydd och någon karta kanske gör en cykeltur mycket roligare än OL, iaf när jag är snuvig.

Ovido - Quiz & Flashcards