Alla inlägg den 30 september 2008

Av Emma - 30 september 2008 21:41

Jag hann verkligen inte få till träning idag. Jo om jag hade sprungit ut kl 21:30 men det hade jag ingen lust med. Det är konstigt, så fort jag av någon anledning kommit av mig med träningen pga av skador eller sjukdomar så är ofta motivationen rätt låg att komma igång. Sedan efter ett par träningspass så rullar det på och att gå upp t.ex en timme tidigare för att hinna träna känns mer naturligt igen.


Nu får jag hoppas att jag kommer ut imorgon på en löprunda och sedan att jag hittar flytet med att få in träningen på schemat igen!! Tack och lov gjorde jag det sista med gamla lägenheten idag, dvs lämnade över alla nycklar så nu har vi bara nya radhuset att få ordning på. Vi behöver inte renovera men packa upp - tur att varken jag eller Markus mår dåligt av lite oordning :-)

Ovido - Quiz & Flashcards