Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 20:20

Idag känner jag verkligen i hela kroppen att det är dags att träna så imorgon kör jag igång. Tyvärr får jag inget sällskap på cykeltur så jag ändrar planen till simning och en kort joggingrunda imorgon istället. Jag längtar redan och hoppas att min kropp kommer att välkomna träningen!


I övrigt så tycker jag att alla jobbdagar skulle vara som denna.


Ca kl 9:00: Frukost med Hanna och Björn som var här och lämnade katter. Det var länge sedan men jag bakade scones och mums vad goda de är nygräddade!


kl 10:20: Skjuss till jobbet! Det tog bara knappa 30 min att ta sig dit, tänk om jag hade närmare till jobbet.....


Kl 10:50-17:20: Jobb inklusive ett besök på pizzeria. Jag var inte ensam på jobbet så det kändes inte så hemskt att vara där.


kl 18:30: Hemma igen och jag fick Tacos som nästan blivit min favorit maträtt :-)


Just nu: Slappar vi i soffan...


Det är allstå halvtid alla människor borde jobba och så äter man frukost tillsammans istället för middagar :-) Visserligen innehöll inte dagen någon träning så det är kanske därför jag tycker den har varit så fri från all stress.

Ovido - Quiz & Flashcards