Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Emma - 11 januari 2009 18:30

är min astmasprej och jag hade verkligen behövt den idag. Första dagen med träning efter en förkylning som satt sig på luftvägarna betyder att jag behöver astmasprej. Visserligen överlevde jag simningen och joggen ändå men träningen hade kunnat kännas lite bättre helt klart. Nu blev det 40 min simning, blandat crawl och bröstsim och en knappa 4 km jogg hem därifrån. Joggen gick så långsamt som ca 6 min/km men ändå var jag riktigt flåsig och tung i benen. Men men nu kan det bara bli bättre :-)


Jag hoppas inte att Markus inte håller på att bli sjuk för han har varit så himla trött hela helgen. Igår sov han när jag ringde vid hemgång från jobbet, han somnade ca kl 22 i soffan och sov till kl 9 i morse. Sedan efter simningen var han trött och somnade på soffan igen.... Visserligen blir Markus alltid trött efter träning (han tränade även igår) men detta var lite väl mycket sömn tycker jag! Men visst vi har alla olika sömnbehov, Markus sover alltid lite mer än mig och ändå sover jag mycket jämfört med andra.

Ovido - Quiz & Flashcards