Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emma - 26 januari 2009 22:43

Dagen bestod av hela 5 löppass! Eller nja, 2 var så korta att de knappt räknas så 3 stycken räknar jag.


Nr 1: Löpning till Roslagsbanan + löpning från Roslagasbanan till jobbet (1,9+4,7km)


Nr 2: Löpning till Roslagsbanan från jobbet + löpning till Tibblehallen från Roslagsbanan. (4,8+1 km)


Nr 3: Löpning hem från simhallen (3,3km)


Sista passet var helt klart det jobbigaste och fastän jag hade sällskap av Markus så gör det inte saken bättre. Jag känner mig alltid ännu tröttare när någon är piggare än mig :-) Men jag känner inte av några skador trots hyfsat många kilometer med ryggsäck på ryggen. Det bådar gott inför våren!


Halkan? Första löpningen till tåget hade inte ens varit genomförbar utan Icebugen. Löpningen i stan blev i löparskor men då var jag tvungen att gå ca 200m halkan....Allstå extraskor i ryggan att släpa på :-(

Ovido - Quiz & Flashcards