Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Emma - 25 januari 2009 15:17

träning kom jag upp i denna vecka. Helt klart godkänt för att vara mig och det känns som det varit ett bra upplägg på veckan. Jag har inte alls känt mig sliten och trots det har jag fått in en del högintensiva pass :-) Detta kanske är mitt nya träningsupplägg?


3 dagar med lite mer träning:

Måndag: cyket t.o.r jobbet + simning. Lugn träning ca 3 timmar.

Torsdag: löpintervaller till spinningen + spinning. Högintensiva pass, dryga 2 timmar.

Lördag: cykel till Bergsharma + 2 timmars Rogaine. Lugn träning ca 3 timmar.


2 dagar med korta intensiva pass:

Tisdag: Kort löprunda med 15 min snabbdistans (jag vet, lite väl kort snabbdistans)

Söndag: Knappa timmen på trainern men i stort sett bara intervaller


2 dagar vila:

Onsdag: Kunde ha tränat för jag kände mig inte sliten

Fredag: Perfekt med vila efter torsdagens 2 intesiva pass


Nästa vecka blir dock svår att få upp i mängd. Ute i Täby är alla cykelbanor fulla med is så jag vill inte cykla till jobbet. Kanske blir det bättre i veckan. Vet någon hur cykel/gångbanorna ser ut inne i stan? Jag funderar på om det är Icebug eller löparskor som gäller på löpningen till jobbet imorgon...


Ovido - Quiz & Flashcards