Alla inlägg den 21 november 2009

Av Emma - 21 november 2009 19:20

Sedan i torsdags har jag inte tränat en enda minut! Igår var på 30års fest och idag har vi bara slappat hela dagen, lite sega av gårdagens alkohol men absolut ingen fara. Trots det orkade vi inte ens gå till affären för att handla mat utan det blev våfflor till middag :-) Imorgon ska jag åka på SPA i Grisslehamn med Hanna och Anna. Vi ska slappa, skvallra, äta och ha det skönt. Däremot tänkte jag och Hanna avsluta dagen med reflexbanan här hemma i Täby.


MEN på måndag sätter jag igång! Jag har saknat träningsmotivation under en tid men nu är jag grymt taggad för att träna efter ett träningsschema igen. Så nästa vecka kör jag igång med en hård vecka, nu återstår att se om träningsschemat är för slappt eller för hårt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards