Alla inlägg den 10 april 2009

Av Emma - 10 april 2009 22:20

Imorgon blir jag gammal, fast egentligen är jag redan gammal. Det är så mycket jag önskar att jag hade börjat med tidigare i livet. Varför fastnade jag för multisport så sent? Det är inget jag kan göra något åt tyvärr :-(


Dagen har iaf varit bra. I solskenet paddlade vi med Hanna, Björn, Anna, Fredrik och Krille och eftersom vi skulle ha födelsedagsmiddag på kvällen samtidigt som vi prioriterat sovmorgon så hann vi inte med någon mer träning. Jag hade gärna gett mig ut och cyklat men ibland hinner man inte allt. Äntligen har isarna börjat släppa och idag var hela Edsviken fri från is, härligt!


Det absolut bästa med dagen var att öppna paket :-) Jag har fått en vindjacka till cyklingen, hur tunn, liten och lätt som helst, nya cykelhandskar, ny cykelhjälm och en ny sadel. Varje gång jag har tittat på sadeln på landsvägscykeln har det gjort ont så nu har jag fått en ny sadel, likadan som den på Mallorca och där fick jag aldrig ont i rumpan. Men den absolut bästa presenten var från Markus, ett par nya inlines. Nu har jag ytterligare en gren jag vill träna mera av, hur ska jag hinna allt? Löpning, orientering, MTB, landsvägcykling, paddling, simning, inlines, styrketräning någon gång ibland….. Blir stressad av att bara skriva ner det.


Nu ska jag gå och sova, packningen har vi sparat tills imorgon. Troligen blir det ingen blogg förrän på måndag och varning för mycket orienteringssnack eftersom jag då hunnit med 3 starter varav en i D21-klass……

Ovido - Quiz & Flashcards