Alla inlägg den 21 april 2009

Av Emma - 21 april 2009 17:22

Imorse inträffade något som sällan händer mig - jag vaknade kl 6 (innan klockan ringde) och kände mig utvilad! Vilken härlig känsla, sovit gott hela natten men att jag släckte lampan redan kl 21:30 kan nog ha haft något med det hela att göra också :-)


Igår däremot sov jag jättedåligt. Hade svårt att somna, vaknade till och från, svettades, drömde "panik"-drömmar och kände mig givetsvis inte alls utvilad på morgonen. Jag kommer ihåg en dröm och den var riktigt rolig:


"Jag och Markus är ute på den sista sträckan på SARA (helgens kommande tävling). Vi vet inte riktigt hur vi ligger placerade men tror att vi är i ledning men dock så närmar sig flera lag bakifrån. Helt plötsligt vill Markus börja ta en paus/fika vid varje tagen kontroll. Jag är så arg att jag inte vet vad jag ska ta mig till!!!!!!"


Tyvärr så vet jag inte hur tävlingen slutade i drömmen men jag kan garantera er att Markus inte kommer vilja ta några fikastopp på lördag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards