Direktlänk till inlägg 23 april 2009

Laddning pågår

Av Emma - 23 april 2009 21:49

Imorgon vid lunch åker vi. Bilen är packad och allt fick plats, packning, 4 cyklar, kanoten, paddlar, flytvästar och fyra personer. Tur att vi köpte en bil som är anpassad efter multisport! Enligt SMHI blir det varmt och soligt på lördag, tyvärr ska det blåsa rätt mycket vilket inte gynnar vår acronkanot. Den är som snabbast när det är spegelblanka sjöar men man kan inte få allt här i livet. 

Laddningen inför lördagens tävling har bestått av vila sedan de sista passen i tisdags, pasta till alla måltider men absolut ingen tok-ätning och lite extra sömn varje natt. Jag vet inte om uppladdningen kommer att hjälpa mig på lördag men psykologiskt så får det mig att ladda bättre och tagga till inför lördagens start. 

Jag brukar alltid sätta upp en målsättning inför varje tävling men det är så svårt när SARA är den första tävlingen för säsongen. Kan vi klara av topp 5, kanske…. Enligt Nordic Bet så är vi iaf rankade som topp 5, vill ni satsa så ger vi 9 gånger pengarna för en vinst, men det är inget jag rekommenderar. Det lag som jag tror mest på i vår klass ger 50 gånger pengarna, kanske är det dags att försöka bli rik ;-)


 
 
Ingen bild

Krille

25 april 2009 09:06

Gå ut hårt och öka!! Jag har satsat halva min lön på er nu!

 
Ingen bild

Emma

26 april 2009 18:41

Sorry Krille,du skulle ha satsat på mina favoriter, de gav 50 gånger pengarna och vann överlägset :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 13 mars 2012 12:59

Jag har drömt många underbara drömmar om att börja springa igen efter förlossningen. I alla drömmar har löpningen känts väldigt bra och lätt. Verkligheten är dock väldigt annorlunda. I tre veckor har jag joggat 3-4 gånger/vecka men fortfarande får ja...

Av Emma - 3 februari 2012 16:56

Igår fyllde Julia 8 veckor så idag tyckte jag att det äntligen var dags.  Jag har väntat länge, senast jag sprang ett pass var i slutet av min semester…. Jag njöt, finns det någon bättre frihetskänsla än att få springa? De första minuterna kän...

Av Emma - 27 januari 2012 19:04

De senaste två veckorna har jag haft lite svårt att motivera mig emellanåt. En hyggligform känns väldigt avlägsen, jag saknar löpningen och ibland är jag helt enkeltför trött för att egentligen träna. Underbara lilla Julia suger energi från migäven o...

Av Emma - 10 januari 2012 15:44

I söndags genomförde jag mitt första utomhuspass sedan förlossningen. Promenad uppför Hagatoppen 5 ggr. Jag promenerade både uppföroch nerför men ändå blev det fruktansvärt jobbigt. Jag har glömt hur jobbigtdet kan vara att träna och inte blir det ...

Av Emma - 1 januari 2012 22:36

Årets första träningspass blev lite intervaller på crosstrainern i dryga 30 min. Att passetblev så ”långt” som 30min innebär att det först nu börjar kännas som riktigträning, härligt! Har ingen aning om hur orken egentligen ligger till me...

Ovido - Quiz & Flashcards