Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Emma - 6 oktober 2009 22:08

Imorse ringde klockan kl 05:15 och jag var allt annat än pigg. På bussen på väg mot simhallen satt jag och frös och längtade tillbaka till värmen under täcket. Men istället för en varm säng skulle jag hoppa i en kall bassäng - jag måste vara galen ibland!


Simningen imorse är faktiskt den enda träningen sedan Göteborg, jag har varit sliten med träningsvärk så det var bäst att ta det lungt. Imorgon däremot ska jag cykla till jobbet, undrar om jag får med eller motvind? Det enda jag vet att det ska blåsa ca 10m/s så det kan bli jobbigt eller lätt :-)


Jag fick alldeles nyss veta att jag ska springa sista sträckan på 25manna för Täby Ok - i 3e laget. Förra året sprang jag i SIKs 2a lag men jag tror Täby konkurrensen är lite tuffare :-) Sista sträckan ska vara en ren "hängsträcka" vilket borde passa mig, men shit vad det kommer bli jobbigt. På en gafflad sträcka måste jag läsa karta = måste springa långsammare. Nu måste jag springa på hela tiden men det är bättre träning :-)

Ovido - Quiz & Flashcards