Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Emma - 30 oktober 2009 15:58

I onsdags löptränade jag för första gången sedan den 8 september då jag fick känningar av löparknä (vänsterknät). Sedan dess har jag bara sprungit i samband med OL-tävlinger eller multisporttävlingar men nu äntligen verkar besvären ha släppt!! Dock är planen att fortsätta ta det lungt för det verkar korkat att börja springa för fullt och troligen få ont snart igen. Onsdagens pass kanske inte kan kallas för löpträning utan det var ett Natt OL-pass med Stockholm Multisport och jag irrade en hel del. Det var synd eftersom självförtroendet när jag orienterat varit på topp senaste veckan...
 
Igår gick jag stavgång för första gången i mitt liv. Med sällskap av tre andra tjejer från stockholm Multisport gick vi upp och nerför Hagabacken ett par gånger. Det var inte bara jobbigt för benen, mitt flås gick också upp ganska rejält. Men detta behöver jag, jag är bedrövligt svag i backar och har varit det hela säsongen. Nu bara ska det ändras till nästa säsong!!

Ovido - Quiz & Flashcards