Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Emma - 21 oktober 2009 19:53

Idag hände det igen, en gubbe la sig på min rulle när jag cyklade till jobbet. Som vanligt innebär det att jag ökar tempot och när han äntligen tog en annan väg än mig så var jag JÄTTE trött :-) Inte blev det bättre av att bromsen låg emot...


På hemvägen cyklade jag dock förbi Pedalogerna och nu ligger inte min bakbroms emot längre, tack och lov! Det var riktigt ljuvligt att cykla hem eftersom jag dessutom bytte till ett par bättre däck i söndags.


Imorgon ska jag starta Natt-KM med Täby OK, jag hoppas det kommer bli kul att att banan inte är allt för lång. Jag är ju lite mörkrädd så jag vill ogärna allt för långt ut i skogen helt själv. Jag har inte orienterat i mörkret på evigheter så det kan bli spännande. Hoppas jag får starta tidigt så att arrangören slipper vänta halva natten på mig :-)

Ovido - Quiz & Flashcards