Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Emma - 27 oktober 2009 20:54


I söndags gjorde jag inte många knop, vaknade och kände genast av vinflaskan från i lördags. Igår vilade jag också, var på jobbet hela dagen och kvällen ägnades åt Ursvik Ultra-jobb (jag blir tävlingsledare nästa år också). Så alla ni som vill ha ett bra mål med löpninen i vinter, gå in på http://www.ursvikultra.se/.
Ikväll startade jag min satsning mot att bli starkare, framför allt i bålen och därför besökte jag ett corepass. Jag vågar knappt tänka på vilken träningsvärk jag kommer att få i magen.... Får se hur fortsättningen på detta kommer att bli, tanken är ett corepass/vecka + 1-2 styrkepass hemma (mha programmet från den personliga träningen). I morse simmade jag och körde lite vattenlöpning. Jag väntar fortfarande på att få sällskap när jag ska vattenlöpa men jag kanske får vänta i en evighet?

Ovido - Quiz & Flashcards